SEMİNERLER HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİM

 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi

Kim Kimdir? … İlişkilerde Ustalık… Başarı Psikolojisi

Başlayan her şeyin sonu olduğu gibi eğitimlerin de sonuna geldin belki…

Her öykünün sonu bir değerlendirmeyi hak eder öyle değil mi?

Sevdiklerin, sevmediklerin...

Seçtiklerin, vazgeçtiklerin…

Başarıların, umutların, mutlulukların…

Yakınına aldıkların, uzaklaştıkların, iletişimde kaldıkların…

İyisiyle kötüsüyle ders aldıkların, fark ettiklerin. Daha önce hiç fark etmediklerin…

Değerlendirmelerini bizimle paylaşmak ister misin?

Yorumlarını bu başlık altında paylaşabilirsin :)


Her insan bu hayatta mutlu ve başarılı olmak ister. 
"Deneyimsel Tasarım Öğretisi" ; insanın amacını amaç edinen bir gerçeklik ilmidir. 
Doğru karar alabilmek, doğru seçimler yapabilmek için insanı açık bir bilince yönlendirir. Problemlerin gerçek çözümlerine yönelik stratejiler verir.
"Kim Kimdir" ile başlayan, "İlişkilerde Ustalık" ve "Başarı Psikolojisi" ile devam eden programları; insanların kendi dünlerine göre daha mutlu ve daha başarılı olmalarına katkı sağlar.

"İnsanoğlu, yeryüzünde var olduğundan beri, en büyük dostu ve düşmanı hiç değişmedi. 
Aynadaki kişi...
Tek başına neler yapabileceğini keşfet!" 
Yahya Hamurcu


Yorumlar

  1. Hayatım boyunca aldığım 10larca kişisel gelişim eğitimlerinden sonra, DTÖ ile tanışmaya hak edişim olmuş ki, çok şükür buluştum. Sevgili Esra Pinarevli hocamla birlikte çok faydalı bir dönem bitirdim. Her eğitim ayrı kapılar açtı. Ve sonunda başarı eğitiminden sonra, hedeflerim doğrultusunda ilerlemeye başladım. Çok şükür buluşturan Rabbime. Tâbi ki emeği herkesten Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  2. DTÖ sadece psikoloji eğitimi diyemezsin ya da sadece bir kişisel gelişim eğitimi... Seni dara sokan, mutsuz eden, bunaltan kısaca kötü hissettiren her ne ise "NEDEN?" diye soruyorsan kendine yanıtını bulabileceğin, YÖNÜNÜ bulup her gün kötülerinin iyiye evrilmesi ile huzur bulduğunu ferahladığını görebileceğin bir eğitim🍀
    DTÖ senin amacını amaçlayan "sen iyi olursan; sorunların, çevren herşeyin iyi olur" diyen bir eğitim!🤍😇🩵
    DTÖ; seni İYİ eden, FAYDA veren bir kılavuz 💫
    Başka bir deyiş ile DTÖ; Karanlık bir ormanda yönünü bulamayan için kutup yıldızı🌟
    Benim DTÖ öyküm "Kim Kimdir?" ile başlayıp peş peşe "İlişkilerde Ustalık", "Başarı Psikolojisi" diye tek solukta tamamlamak oldu. Bu yolda hocam Esra PINAREVLİ 'ye sabır ile aktarımları, emeği ve düşünmeye yönlendiren yol göstericiliği için çok teşekkür ederim🌹

    YanıtlaSil
  3. DTÖ öykünün içerisindeki “seni”değiştirebilmen dönüştürebilmen için sunulmuş bir kucak dolusu meyve sepeti gibi hem tatlı 🍉 hem ekşi 🍋hepsini içinde barındıran.. Bir yerlerden bir şekilde hemen hemen her kesimden insanın dahil olabileceği yaşlısı, genci, öğrencisi, emeklisi… Çok boyutlu bir ortam.. Farklı hayatlardan hiç tanımadan deneyim kazanmamızı sağlıyor.. Ortak payda ya dahil olup bu bilgilerden faydalanmak insanın kendi gerçeğiyle tanışmasını sağlayan kendini bulmasına yön gösteren bir eğitim platformu.. Sebepler oluşturup içerisine dahil olabildiysek ne mutlu bizlere..✍🏻

    YanıtlaSil

  4. DTÖ benim karanlık bir dönemimin ardından bana içerisinde barındırdığı yasalarla hayatımın her alanında beni kendime getiren bir klavuz oldu. Kendimi tekrar DTÖ de buldum diyebilirim.
    Hayatım da sahte bir çok şeyin ve aşırı olduğum bir çok konuyu görmemi sağladı. Bana nasıl gerçek ve dengeli olmalı sorularının her alanda cevabını verdi. Beni DTÖ ile buluşturan kuzenlerime, bana bu güzel ilmi öğreten tüm hocalarıma çok teşekkür ediyorum. Hak edenlerden olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Tam herşeyden vazgeçmişken hiçbirşeyin değişmeyeceğini düşünürken tamda kendini değiştirirsen herşeyi değiştirmenin mümkün olduğunu anladım. Hayatımın dönüm noktası oldu bana. Hiç bir seçeneğim yokken tek gerçek seçeneğim oldu. Bilincimin açıldığı etrafımda olan bir çok şeyin farkına vardığım anladığım bir eğitim oldu. Neyi neden yaşadım bana verilenlerin benim seçimim olduğunun hayatımı benim seçimlerimin yönlendirdiğini dış dünyayı suçlamayı bırakıp tamamen kendime odaklanmaya başladığım bir serüvendi. İnşallah daha nice eğitimlerde buluşmak nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimsel Öğreti eğitimleri diğer tüm eğitimlerden farklı.Bilmediğimiz değil bilakis çok iyi bildiğimiz ama uygulamaya gücümüzün yetmediği gerçek bilgileri bize deneyim olarak sunarak uygulayabilen imkanı tanıyan stratejiler üretmemizi sağlıyor.

      Sil
  6. Dtö sayesinde yönümü kaybettiğim kendimi bulamadığım hep çevremi değiştirmeyi düşünürken önce kendimin değiştirmem gerektiğini öğrendim daha bir çok şey...inşallah diğer eğitimler de nasip olur
    Hayat seni elemeden sen kendini eleme.
    Esra pınarevli hocama sabırla bize bu ilmi öğrettiğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Hatalarımı, neyi neden yaptığımı kendimin bile bilmediği bir zaman diliminde karşıma çıktı bu seminerler; iyi ki de çıktı. Kendimi bir prça daha tanıdım, insanların yaptıkları bir parça daha anlam kazandı. Daha iyi idrak edebilmek ümidiyle 🌹

    YanıtlaSil
  8. Bu hayattaki amaçlarımıza giden yolda hedeflerimiz çok büyük önem taşır bu hedeflerimize ulaşmak da tabi pek kolay olmuyor ama amacımızı amaçlayan DTÖ eğitimleriyle ilmini öğrenirsek neyle karşılaşacağımızı öngörüp stres yapmadan hedeflerimize giderken bu dünya hayatında biraz da olsa rahat yol alabiliriz. Ben çok şükür ki bu eğitimleri almayı hakettim ki Müşerref Demirtaş ve Ülgen Çakal hocalarımla karşılaşıp hayatıma mutlu ve başarılı bir şekilde devam etmeme vesile oldular. Aradığım cevapları bulmamı sağladıkları için her türlü emeklerinden dolayı onlara çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Birey aileyi, aile toplumu, toplum ülkeyi, ülke de dünyayı temsil eder… Yetişmek isteyen ve insan yetiştirmek isteyen bilinçli bireyler için eşsiz bir eğitim müfredatı var.
    Dünüme göre daha sakin, daha marifetli, daha mutlu ve daha çözüm odaklı olmaya başladım. Eğitimler sonrasında neyin ne olduğunu ilişiklendirdiğim için kendi hayatımın iplerini elime alabilme becerim gelişti. Bununla beraber yine dünüme göre daha güçlü bir birey oldum.
    Süreci inşaa edene sonsuz şükürler olsun ☺️ kurucusuna ve devamlılığını sürdüren eğitmenlere de çook teşekkür ederim…

    YanıtlaSil
  10. “Kim Kimdir?” ile başlayıp, “İlişkilerde Ustalık”, “Başarı Psikolojisi” ve “Sakınmada Ustalık” başlıklarıyla devam eden bu seminerler/dersler dizisinin aslında kademe kademe bir öncekinin daha da detaylandırılmış hâli olduğunu gözlemlediğimi belirtmek isterim. Böylelikle, dersi alan yahut seminere katılanlar aynı zamanda, kendileri için faydalı görürlerse ve isterlerse bir sonrakine hazırlanmış oluyorlardı. “İlişkilerde Ustalık” derslerinde edindiğim bilgi ve tecrübeler sayesinde, hayatımdaki insanlarla daha tatminkâr ilişkiler kurmaya başladım. Daha önceden yanlış giden, bir türlü anlam veremediğim ve anlamlandıramadığım için de çözemediğim bazı kangrene dönmüş ilişkilerime neşter vurmayı öğrendim. Böylelikle o ilişkilerden aldığım hasarı daha bilinçli bir şekilde tamir etme sürecine girmiş oldum.
    “Başarı Psikolojisi” derslerinde edindiğim bilgi ve tecrübeler sayesinde ise, bir önceki sürecin devamı mahiyetinde, ilişkilerimi düzene soktuktan sonra kendi hayatımı başkalarından azade olarak daha bilinçli bir şekilde yönlendirmeye başladım. Burada; aslında daha önceden çok kafa yorduğum, yaşadığım, yanlış olduğunu bildiğim fakat doğrusunun sistematiğini tam olarak bir türlü oturtamadığım için bocalayıp durduğum durumlara biraz daha netlik kazandırmış oldum. Onların çözümlerine dair zihnimde daha uygulanabilir planlar belirmeye başladı.
    “Sakınmada Ustalık” dersleri daha uzun soluklu seminerleri ihtiva etmekteydi ve bu derslerde uygulanabilirlik düzeyi daha yüksek bilgiler edindim. Kilo verme, zararlı gıdalardan ve zararlı alışkanlıklardan, kısacası bana bu dünyada zarar veren her şeyden kurtulmanın stratejilerini öğrendim. Bütün insanlığın ve tabiî ki benim de baş düşmanımız olan şeytanı ve onun bizi nasıl saptırmaya çalıştığını daha net anlamaya başladım ve onun stratejilerine karşı ben de daha koruyucu stratejiler geliştirmeye başladım.
    Netice olarak; bu eğitimleri, hayatını ve ilişkilerini düzenlemek isteyen insanlar için oldukça faydalı bulduğumu ifade etmek isterim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder